75857
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
137
105
242
74729
3107
2905
75857

آی‌پی شما: 18.205.176.100

مقاله ها

اموال

 

در دست طراحی...

رستوران

نرم افزار مدیریت رستوران آس

قابلیت های نرم افزار:

از جمله قابلیت های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت اجرا در شبکه
  • تحت ویندوز
  • قابلیت تعریف عناوین
  • تعریف کالا / حذف کالا              
  • معرفی و تنظیم مشتریان / تصحیح شخص / حذف شخص

از طریق این قسمت کاربرمی تواندمشتریان و افرادی را که با آنها داد و ستد دارد تعریف کرده و یا حذف و اصلاح نماید.

  • قابلیت شناسایی خودکار مشتریان مشترک رستوران در هنگام تماس (id caller)

نرم افزار رستوران آس از طریق سخت افزار کالر آی دی طراحی شده توسط این مرکز قابلیت شناسایی تلفن مشترکین و در نهایت شناسایی مشترکین رستوران را در هنگام تماس با رستوران دارد لازم به ذکر است که این عمل در هنگام سرویس دهی تلفنی باعث افزایش سرعت عمل کاربر خواهد شد.

  • تنظیم فهرست هزینه ها / تعریف صندوق

هزینه از دیگر مواردی است که در هر سیستم کاری وجود دارد و لحاظ کردن آن در امور حسابداری اجتناب ناپذیر می باشد به همین منظور این نرم افزار قابلیت تعریف هزینه و لحاظ کردن آن در امور پرداخت و دریافت را دارا می باشد.

  • تعریف صندوق

پس از تعریف کاربرانی که مجاز به استفاده از این نرم افزار می باشند شما می توانید برای هر کدام از این کاربران صندوقی را تعریف کرده تا زمانی که آن کاربر با نرم افزار مشغول به کار می باشد کلیه مبالغی که دریافت یا پرداخت می شود به صندوق مربوط به وی واریز گردد . با این عمل رسیدگی به مبالغ دریافتی و پرداختی دقیق تر و راحت تر خواهد شد.

  • تنظیمات چاپ

ازجمله قابلیتهای منحصر به فرد این نرم افزار توانایی کاربر در طراحی انواع فاکتورهای فروش به شکل دلخواه و به ساده ترین روش ممکن می باشد.

  • ثبت فاکتور فروش

با توجه به اینکه سرعت عمل، دقت و سادگی ثبت فاکتور فروش بسیار مهم می باشد لذا نرم افزار رستوران آس به گونه ای طراحی گردیده است که کاربر در حداقل زمان ممکن و به راحتی می تواند فاکتور فروش را ثبت و چاپ نماید.

  • عملیات فاکتور فروش (مشاهده / اصلاح / حذف فاکتور)

کنترل عملکرد کاربر بر روی فاکتورهای فروش که شامل مشاهده اسناد ،اصلاح و حذف می باشد از دیگر قابلیت های نرم افزار رستوران آس می باشد.

  • مشاهده فاکتور خرید (مشاهده / اصلاح / حذف فاکتور)

کنترل عملکرد کاربر بر روی فاکتورهای فروش که شامل مشاهده اسناد ،اصلاح و حذف می باشد از دیگر قابلیت های نرم افزار رستوران آس می باشد.

  • تعریف مفاد فاکتور فروش

جهت اضافه کرده توضیحات خاص به یک فاکتور می توان موارد فوق را تحت عنوان مفاد فاکتور طراحی و آن را در فاکتور درج نمود.

حسابداری شامل:

  • دریافت / پرداخت

جهت ثبت کلیه دریافتها و پرداختهای رستوران که می تواند بصورت نقدی و یا چک باشد.

  • عملیات چکهای دریافتی / پرداختی

خواباندن چک به حساب / پاس شدن چک / برگشتی / برگشت به مشتری و …

  • فهرست چک های دریافتی (ثبت چک / اصلاح چک / حذف چک)

مشاهده کلیه چکهای دریافتی و پرداختی و کنترل آن از نظر پاس شدن، برگشت خوردن، برگشت به مشتری و… و همچنین عملیات مربوط به ثبت، حذف و اصلاح اطلاعات یک چک از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می باشد.

گزارشات شامل:

  • گزارش گردش کالا

از طریق این گزارش کاربر می تواند گزارش گردش یک کالا را مشاهده نماید.

  • گزارش تهیه لیست قیمت

کاربر از طریق این گزارش علاوه بر اینکه می تواند قیمت های ثبت شده برای مشتری و یا همکار را مشاهده نماید می تواند با فشردن کلید چاپ این گزارش را بعنوان لیست قیمت چاپ نموده و در اختیار مشتریان و یا همکاران قرار داد .

  • گزارش گردش کالا با شخص

از طریق این گزارش کاربر می تواند گردش یک کالای خاص و یا تمامی کالاهایی که در یک بازه زمانی مشخص با هر کدام از مشتریان داد و ستد شده است را مشاهده نماید

  • گزارش موجودی کالا

از طریق این گزارش کاربر می تواند در هر لحظه در جریان موجودی هر یک از کالاها قرار گیرد.

  • گزارش سفارش کالا

این گزارش کالاهایی را که به نقطه سفارش رسیده و می بایست جهت خرید آن اقدام نمود را نمایش می دهد.

  • گزارش بدهکاران – بستانکاران

گزارش حساب بدهکاران و یا بستانکاران به همراه جزئیات حساب آنها از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می باشد.

  • گزارش گردش مالی صندوق

از طریق این گزارش کاربر می تواند در هر لحظه در جریان گردش مالی و میزان موجودی صندوق ها قرار گیرد .

  • گزارش گردش حساب بانک

وضعیت گردش حساب بانکهای تعریف شده در نرم افزار را نمایش می دهد.

  • گزارش کنترل عملکرد بانک
  • گزارش ترتیبی اشخاص

در این قسمت صورتحساب ترتیبی اشخاص – اعم از بستانکار ، بدهکار و یا بی حساب نمایش داده می شود.

  • گزارش تفکیکی

در این قسمت صورتحساب تفکیکی اشخاص – اعم از بستانکار ، بدهکار و یا بی حساب نمایش داده می شود.

  • گزارش ترتیبی اتاقها (نرم افزار هتل)

در نسخه نرم افزاری رستوران که جهت هتل ها استفاده می شود این گزینه گزارش خریدهای میهمانان هتل را نمایش می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

استهلاکات

 

در دست طراحی...

هتلداری

نرم افزار مدیریت هتل داری آس

الف –Front Office
در این مجموعه تمام عملیاتی که مهمانان هتل با آن مرتبط می باشند پیش بینی و اجرا شده است. عملیات رزرواسیون؛ پذیرش؛ صندوق؛ اطلاعات؛ لاندری؛ رستوران؛ کافی شاپ؛ روم سرویس؛ پارکینگ؛ مجموعه ورزشی؛ استخر و سونا؛ خانه داری هتل؛ مدیریت هتل؛حسابداری هتل؛ تاسیسات هتل؛ تشریفات هتل؛ تلفن هتل برخی از این موارد می باشد. به جهت سهولت در کارکرد با نرم افزار و فراگیری بهتر آن برخی دیگر از عملیات مانند خانه داری؛ شارژینگ سانترال تلفن؛ صندوق پذیرش؛ تعاریف ارزهای مختلف؛ قابلیت تعاریف زبان های مختلف و نظایر آن طراحی شده است.

♦ برخی از قابلیت های فرانت آفیس برنامه هتلداری آس:

  • قابل اتصال به دستگاه سانترال (مرکز تلفن)
  • تفکیک تلفنهای میهمانان و درج آنها در صورتحساب ایشان
  • بالاترین کنترل و ردیابی اشتباهات عمدی و سهوی کاربران
  • قابلیت دادوستد پرسنل هتل با صندوق
  • قابلیت نسخه برداری از اطلاعات و بازگردانی اطلاعات
  • تحت ویندوز
  • قابلیت اجرا در شبکه
  • قابلیت ارسال فایل اماکن

♦عملیات پذیرش:

  • پذیرش مهمان
  • طرف قرارداد
  • پذیرش موارد رزرو شده
  • لغو پذیرش
  • اصلاح پذیرش
  • انتقال مهمان
  • گزارش کنسلی ها
  • گزارش انتقالی ها
  • چاپ فرم پذیرش
  • اشغال موقت اتاق

♦عملیات مهمان:

  •  صورتحساب مهمان
  •  انتقال حساب به اشخاص
  •  انتقال حساب به مهمانی دیگر
  •  دریافت از مهمان
  •  پرداخت به مهمان
  •  کافی شاپ
  •  جستجو مهمان
  •  سرویس به مهمان
  •  تمام سرویس ها
  •  صورتحساب بر اساس کد کارت (گروهی)

♦ صندوق دار:

  •  تعریف کدینگ اشخاص
  •  پرداخت یا دریافت از اشخاص
  •  پرداخت هزینه
  •  پرداخت به مهمان
  •  دریافت از مهمان
  •  انتقال حساب مهمان به اتاق دیگری
  •  انتفال حساب مهمان به اشخاص (آژانس ها)
     پرداخت حقوق پرسنل
  •  انتقال صندوق پذیرش به صندوق مالی

♦ عملیات اتاق:

  • رزرو اتاق
  • تعمیر اتاق
  • نظافت اتاق
  • گزارش رزرو اتاق
  • کنسل تعمیر اتاق
  • کنسل رزرو اتاق
  • گزارش نظافت اتاق
  • گزارش ثبت تعمیر اتاق

♦ رزرواسیون:

  • رزرو اتاق (با گارانتی و در بازه زمانی خاص )
  • رزرو گروهی (در بازه زمانی خاص ، نمایش اتاقهای خالی در محدوده تاریخی وارد شده و رزرو با گارانتی)
  • گانت چارت اتاقها ( وضعیت اتاقها در یک نگاه – گرافیکی)

♦ کافی شاپ:

  • سرویس به مهمان (سرویس مهمان ، تعریف سرویس یا کالا و ورود و خروج کالا، امکان ثبت سرویس های خریداری شده مهمان و ثبت آن در صورتحساب مهمان ، ثبت سفارش پرسنل و اشخاص هتل)
  • تمام سرویس ها (فهرست تمام سرویس های مهمان ، ورود و خروج سرویسها)

♦ مدیریت:

  • تنظیمات اولیه (تعیین زمان شارژ اتاق، تعریف ساعت دیلی یوز، ثبت لوگو در صفحه اصلی، انتخاب سربرگ در تمام چاپ ها ، تعریف زمان مجاز حذف فرم پذیرش، هزینه شارژ نفر اضافی، ثبت دستی تاریخ سیستم ، (انتخاب عوارض شهرداری و مالیات با درصدهای دلخواه در صورتحساب مهمان)
  • تنظیمات اتاق ( تعریف انواع اتاقها و انتخاب رنگ دلخواه، ثبت قیمت شارژ آزاد)
  • تنظیمات کدینگ حساب ها به منظور ارسال خودکار اسناد حسابداری
  • واژه نامه لغات زبان
  • گروه بندی مهمان
  • تنظیمات ارزی
  • مدیریت کاربران (ثبت کاربر با سطوح دسترسی دلخواه)
  • نسخه برداری اطلاعات به صورت خودکار در هنگام ورود و خروج به نرم افزار
  • بازگردانی اطلاعات
  • نمایش وضعیت اتاق ها در یک نگاه
  • گزارش کارکرد کاربران
  • تعریف کاربر و سطح دسترسی
  • خدمات اقامتی و پذیرایی

♦رستوران:

  • نسخه صدور فیش ( عادی)
  • نسخه با حسابداری ( حرفه ای )
  • نسخه حسابداری+ قیمت تمام شده ( ویژه)

♦ مخابرات (انتخاب نوع مرکز تلفن ، نرم افزار کنترل تماس آس طراحی شده توسط شرکت و لینک شدن با سایر نرم افزارها ، گزارش تلفنهای غیر مجاز)
♦ روم سرویس:
♦ لاندری (تعریف کدینگهای مربوط به خدمات لاندری ، دریافت و صدور قبض ، دریافت و صدور قبض ، تحویل یا ابطال قبض ، گزارش ریز موارد تحویل نشده ، گزارش قبض های تحویل نشده ، گزارش جمع کل کارکرد )
♦ کافی نت (استفاده ار اینترنت توسط مهمان و آوردن مبلغ صرف شده در صورتحساب مهمان)
♦ ورزشی ( تعریف کدینگ ، استخر و سونا ، مجموعه های ورزشی ، بازیها و… ، ثبت مبلغ آن در صورتحساب مهمان، صدور قبض ورود به استخر ، خروج از استخر یا ابطال قبض ، گزارش ریز موارد قبض های تحویل نشده ، گزارش قبض های تحویل نشده یا افراد حاضر در استخر ، جمع کل کارکرد استخر)
♦ صندوق امانات:
♦ بایگانی مهمان (امکان تعریف کدینگ بایگانی مدارک ، دریافت مدارک ، برگشت مدارک ، گزارش ریز موارد مدارک تحویل نشده ؛ گزارش رسیدهای تحویل نشده ، گزارش فهرست رسیدهای تحویل شده)
♦ پارکینگ (تعریف خودروها – جستجو براساس نام خودرو ، پلاک خودرو ، فهرست مهمانان مقیم)
♦ ارسال اطلاعات (به اماکن ؛ سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری)

♦امکانات:

  • دفتر ثبت کارها
  • دفترچه تلفن (دفترچه تلفن ، عمومی ، خصوصی ، همکار)
  •  ماشین حساب
  •  تعریف سربرگ چاپ گزارشات و صورتحساب مهمان
  •  ثبت تخلفات مهمان (تهیه لیست سیاه )، (کدینگ تخلفات ، گزارش تخلفات ثبت شده)
  •  تغییر کاربر
  •  تغییر کلمه عبور کاربری

♦ گزارشات ۱:

  • گزارش تلفن
  • گزارش هزینه                                                     
  • گزارش اماکن
  • گزارش اشخاص
  • گزارش شهرداری
  • گزارش مالی اتاقها
  • گزارش رزرو تمام اتاق ها
  • تعداد مهمان های روزانه
  • مهمان های مقیم

♦ گزارشات ۲:

  • گزارش وضعیت اتاق ها
  • گزارش ورود و خروج سرویس
  • گزارش پرداخت ودریافت کلی
  • گزارش پرداخت و دریافت جزئی
  • گزارش فروش کافی شاپ
  • گزارش کارکرد کاربران
  • گزارش فروش رستوران
  • گزارش تعداد مهمانان روزانه
  • گزارش وضعیت اتاق ها(گراف)
  • گزارش سرویس ها

پرسنلی

تعریف مشاغل، اطلاعات سازمانی،زیرگروه ها، فعالیت ها و ورود اطلاعات پرسنلی
گزارشات لیست حقوق، فیش حقوق و…
تعریف اسناد مالی حقوق و دستمزد و ارسال سند به حسابداری
امکان تعریف شیفت کاری و تقویم کاری
امکان ثبت عملیات روزانه مانند مرخصی، مأموریت و …
امکان ارسال اطلاعات مورد نیاز برای سیستم حقوق دستمزد
محاسبه کار‌کرد پرسنل شامل: کارکرد، کسر‌کار، مرخصی
تهیه گزارش کنترلی خاص در مورد ورود وخروج پرسنل مانند: لیست حاضرین در مؤسسه و لسیت غایبین در مؤسسه و …

حاضرین در سایت

ما 7 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

تمامی حقوق مطالب محفوظ است و متعلق به شرکت آس می باشد